ההצלחה מתחילה בראש

 

כשזה מגיע למסעות פרסום שנתיים, הצלחת מסע הפרסום שלך מושפעת ישירות מהצלחת המנהיגים המתנדבים שלך. ואתה, כמנהל ללא מטרות רווח, יכול להשפיע באופן משמעותי על הצלחתם.

הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא גיוס מנהיגים. מי הם? אלו הם אנשים הנלהבים לארגון, יש להם את הכבוד לבני גילם והם מוכנים להגדיר את הדוגמא באמצעות מתן תגמולים ברמת מנהיגות ואבטחת תגמולים נוספים.

במהלך תהליך הגיוס, שתף עימם את תיאור תפקידם. תקשר עימם באופן פשוט וברור כל כך, שיוכלו לדעת מה הם מבצעים וידעו כיצד נראית הצלחה. לאחר שגייסת את המנהיגים, חשוב להקפיד על מעורבותם. לא רק שהם נשארים איתך, הם גם ימשיכו את תפקוד העסק.

success in mind

צעדי מפתח להעסקת מנהיגים

לערב אותם בתהליך תכנון קמפיין והגדרת מטרה. יש לוודא שהם עובדים לקראת אותן המטרות.

הכנתם להציג את התכנית ולבקש אישור של כל המטרות. הם מחויבים להיצמד למטרה בכל רמה.

תקשורת שבועית במהלך הקמפיין. ידע הוא כוח ויגרום למנהיגים להיות מעורבים ופוריים.

אתגרים ומשובים. מומלץ לאתגר את המנהיגים, לעודד אותם ולהודות להם כל הזמן, ואז להודות להם שוב.

מודל לחיקוי מעורר השראה ומנהיגות. מנהיג אמיתי מעורר אחרים ומהווה עבורם מקור השראה.

חגיגת ההצלחה. יש להעניק לכל המשתתפים את ההכרה המגיעה להם.

כדי להבטיח את הצלחת מסע הפרסום שלך, עשה כל מה שאתה יכול כדי לתמוך, לעודד ולעורר את המנהיגים שלך.